رفتن به مطلب
برای استفاده از تمامی امکانات و مطالب شگفت انگیز ما، لازم است عضو / وارد سایت RozaMind شوید. ×

ارسال های توصیه شده

  • مدیر بخش

image.jpeg.e493ee2107c91d728f00a705f10b8a5d.jpeg

 احساس پهلو درد هنگام دویدن  - 2

گرم کردن دیافراگم

هنگام دویدن، نیاز بسیار زیادی به دیافراگم وجود دارد؛ بنابراین بهتر است قبل از شروع دویدن، دیافراگم تان را با یک تمرین گرم کنید.

گوش دادن به تنفس حین ورزش

پهلو درد اغلب به خاطر ریتم نامناسب تنفس ایجاد می‌شود؛ بنابراین حداقل اول ورزشِ تان، به تنفس تان گوش دهید و روی آن تمرکز کنید.

نوشیدن آب کافی

نوشیدن بیشتر از یک جرعه کافی نیست؛ بنابراین باید به میزان منطقی و با فاصله‌های منظم آب بنوشید. اگر هیچکدام از روش‌ها موثر نبودند بایستید و چند ثانیه در حالیکه روی تنفستان تمرکز می‌کنید سریع راه بروید بعد از آنکه درد از بین رفت دوباره به دویدن ادامه دهید.

اندام‌های درونی شکم را تقویت کنید

قوی کردن اندام‌ها و عضلات عرضی شکمی که زیر سیکس پک قرار دارند به کاهش درد پهلو و قسمت جداری شکم کمک می‌کنند و آن را به حداقل می‌رسانند. تقویت این ماهیچه‌ها باعث می‌شود به عنوان کمربندی محکم از اندام‌های درونی محافظت کنند و فشار روی دیافراگم به حداقل برسد. می‌توانید با انقباض ماهیچه‌ها و سفت کردن شکم در جهت موافق ستون فقرات و انجام شماری از حرکات ورزشی آن‌ها را قوی کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...