رفتن به مطلب
برای استفاده از تمامی امکانات و مطالب شگفت انگیز ما، لازم است عضو / وارد سایت RozaMind شوید. ×

تغذیه ورزشی Sport Nutrition

تغذیه ورزشی Sport Nutrition


قوانین و مقررات تالارهای RozaMind

با سلام و تشکر از حضور شما در این گروه؛

  • هدف از تشکیل این مجموعه، ارائه رویکردهای علمی و پاسخ‌های تخصصی در زمینه مهارت‌های درست و اصولی مرتبط با عنوان تالار و توضیحات آن است. بنابراین، نمی‌توان به شکلی خیالی و فرضی و بدور از فرهنگ و خرده فرهنگ خاص هر فرد، در زمینه مطالب مورد اشاره در این تالارها اظهار نظر نمود.
  • بدیهی است، عمده تمرکز ما در این گروه بر جامعه ایرانیان مقیم ایران است. خواهشمندیم در صورتی که موضوعی برای محیط، فرهنگ، قومیت، مذهب، اقلیم، نژاد، و حتی کشوری خاص است، حتماً در طرح مسایل و نکات خود اشاره بفرمایید تا برای کسی سوءتفاهم ایجاد نشود.
  • در عین حال، توصیه و خواهش اکید ما از شما عزیزان این است که در دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی هر حوزه که توسط متخصصان دارای مجوز و صلاحیت برگزاری این دوره‌ها برگزار می شوند، شرکت نمایید تا بتوانید به درست‌ترین و بروزترین محتواها درسترسی داشته باشید.
  • بسیاری از موضوعات مطرح شده در تالارها مسایلی تخصصی هستند و شما می‍‎توانید با شرکت در دوره‌ها، کارگاه‌ها، و کلاس‌های مربوطه (حضوری/ آنلاین) گواهی‌های صلاحیت اجرایی و حتی تدریس آنها را کسب نمایید. اطلاع رسانی در این حوزه نیز به نحو مقتضی توسط همکاران ما در https://RozaMind.com صورت خواهد گرفت.
  • نکته آخر اینکه، مطالب مطرح شده در این تالارها به هیچ عنوان به عنوان مشاوره و دستورالعمل نهایی و تخصصی نبوده و صرفاً بحث و تبادل نظر آزاد محسوب می شوند. برای گرفتن مشاوره تخصصی در هر حوزه، لازم است به متخصصان صاحب پروانه و مجوز آن مراجعه نمایید. در صورت اتکاء صرف به مطالب این تالارها و بروز تبعات و خسارت، مسئولیت آن به طور کامل با خود شماست.
  • برای مطالعه منابع علمی می‌توانید به سایت انستیتو رزا مایند مراجعه فرمایید.

 

⚠️ لطفاً موارد زیر را در نظر داشته باشید. در صورت عدول از این نکات، عضویت شما در تالار لغو خواهد شد:

  1. از هرگونه بحث در مورد مسایل حاشیه‌ای بی‌ربط به موضوع اصلی تالار، سیاسی، و اعتقادی خودداری فرمایید.
  2. از هر گونه توهین و یا تحلیل فردی دیگران خودداری فرمایید.
  3. مطالب و محتوای ارائه شده در این تالار بر اساس قوانین کشوری پلیس فتا باشد.
  4. این گروه محل آشنایی با جنس مکمل، همسریابی، و یا واسطه‌گری/ دلالی ازدواج نیست.
  5. محتوای ارائه شده در تمامی بخش های https://rozamind.com تابع قوانین کشوری فاضی مجازی و حقیقی بوده و مسئولیت هر محتوا در هر بخش به طور کامل بر عهده درج کننده آن محتوا در سایت است.

[[Template core/front/global/mobileNavigation is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]